vrijdag 14 oktober 2016

Charity kit: Loud About Girls

 photo Romajo-LAG-previewWLS_zpse274o17z.jpg
Op 11 oktober was het Internationale Meisjes Dag, om aandacht te vragen voor de rechten van meisjes over de hele wereld. Op de radio hoorde ik in de week ervoor steeds een commercial van Plan Nederland over de campagne die ze nu hebben tegen kind huwelijken. Wat mij vooral raakte was het feit dat als we in Afrika zouden wonen, mijn dochter nu al uitgehuwelijkt zou kunnen worden. Ze is net 12, nog lang niet klaar om te trouwen en kinderen te krijgen. Laat haar voorlopig nog maar lekker naar school gaan en al die tiener dingen doen die ze zo leuk vindt. En die andere meiden zouden die kans ook moeten krijgen.
 photo Romajo-LAG-previewSB_zpswho3c4t8.jpg
On October 11th it was International Day of the Girls, a day to ask attention for the rights of girls all across the globe. On the radio I heard a coomercial from Plan Netherlands about a campaign they have about child marriages. What hit me the most was that, if we were living in Africa, my daughter could have been forced into a child marriage. She just turned 12, she is not ready to get married and have kids. Let her be a teenager an do the things girls this age love to do. And those other girls should get that chance as well.
 photo LAGGirlsRockklein_zpsckmxtliw.jpg
Na deze reclame besloot ik dat ik ook iets wilde doen. De titel van de campagne was 'Loud About Girls' en dat inspireerde mij tot het maken van een scrapkit. Het is een echte tienermeiden kit geworden, met make-up, mobiele apparaten en rock elementen. De kit is zowel bij With Love Studio als bij Scrappy Bee te verkrijgen. En van elke Loud About Girls die ik verkoop in oktober gaat er €1 naar Plan Nederland. Dus... help mij zoveel mogelijk geld te verzamelen voor deze jonge meiden en geef ze een toekomst.
 photo LAGMyTeenageGirlklein_zpszrxdptrv.jpg
After that commercial, I decided i wanted to do something as well. The title of the campaign was 'Loud About Girls' and that inspired me to create a scrapkit. It turned out to be a real teenage girl kit, with make-up, mobile devices and some rock elements. The kit is available at both With Love Studio and Scrappy Bee. And for every issue of Loud About Girls sold in October, I will donate €1 to Plan Netherlands. So... please help me raise money for these young ladies and give them a future.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten